Axxerion Zarafa Implementatie & advies Nieuws Sitemap Contact
Startpagina Axxerion Modules Meldingen, aanvragen en storingen

Axxerion


Modules Technologie Voordelen Verkoop Referenties

Contactenbeheer (CRM) Documentenbeheer Online enquêtes Boekhouden Gebouwenbeheer Inkoopbeheer Inventarisbeheer Reserveringen Meldingen, aanvragen en storingen Onderhoudsplanning Personeelsbeheer Projectbeheer Sleutelbeheer Voorraadbeheer Werkorderbeheer Aanbestedingen ITIL IT beheer Tijdsregistratie Contractenbeheer



Meldingen, aanvragen en storingen

Terug...

Eenvoudig indienen-snel afhandelen-betere analyse


Axxerion biedt een unieke oplossing voor het beheren van storingen, wensen, klachten, aanvragen etc, waarmee wij voorop lopen in de Nederlandse markt. Door middel van vooraf op maat te configureren workflows, bepaalt het systeem welk type melding waar naartoe moet worden gestuurd, wie dat moet afhandelen en wat de servicelevels voor de betreffende stap zijn. In plaats van ad-hoc taakgericht naar een melding te kijken, wordt deze procesmatig via de workflow, stap voor stap doorlopen.

Personen die een taak moeten oplossen, krijgen deze in hun persoonlijke takenlijst, indien gewenst ondersteund door een email met een link erin.

Meldingen kunnen worden omgezet in werkorders.

De status van een melding is zichtbaar in de overzichten, in het formulier, maar ook grafisch in de workflow. Elke stap in de workflow kan worden ondersteund met een email, dus statuswijzigingen kunnen aan betreffende personen worden doorgegeven via een automatisch verstuurde email, indien gewenst volledig in eigen huisstijl.

Het systeem kan ook (bijvoorbeeld via de mail) escaleren als bepaalde service levels worden overschreden.

Managers kunnen geschedulde overzichten en rapporten in de mail krijgen aangeleverd.

Aan meldingen kunnen ook allerlei documenten worden gekoppeld en meegestuurd.

Axxerion biedt een groot aantal standaard meldingsformulieren. Indien gewenst zijn deze volledig aan te passen of kunnen eigen formulieren ontwikkeld worden zonder dat hiervoor geprogrammeerd hoeft te worden. Dankzij de flexibel in te richten workflow, kan een melding worden toegewezen, teruggekoppeld (via mail), afgehandeld, beheerd, overgedragen etc. Escalaties, notificaties, statussen, service levels, gekoppeld aan deze workflows zorgen ervoor dat de juiste mensen de juiste dingen op het juiste moment doen.

Bijlage

Productblad Meldingen [319 KB]

Terug...

Printerversie



Adivo is een afdeling van TOP Consultants bvba. Deze website wordt beheerd door Adivo